//

Wednesday, May 30, 2012

HQ pics come from the best gadget!


aku suka snap gambar natural environment ciptaan Allah yg sangat awesome dan tiada tolok bandingnya. Subhanallah! dengan rasa bersyukurnya aku zahirkan perasaan aku melalui gambar2 yang aku snap. betapa indahnya alam ni jika kita sendiri yang menghargainyakan. ayat aku sekarang makin skema sebab yelah pengaruh praktikal kat hospital kerajaan. bajet bagus haha.

tak semestinya tak memiliki gadget yang bagus macam DSLR, tak boleh nak luahkan bakat yang ada dengan menjadi fotografer tak bertauliah.
kamera aku cikai je. aku ok haha. SS aje. kuikuikui


no - edited - pics. i dont use photoshop. believe me!
take pics without any skill, so dont judge me if u are acting like pro, k bro! peace!

pics below taken from my hometown.
ade bunga kesayangan umi aku. n ade pokok tumbuh menjalar sendiri. layan. hmm anak apekah tak pernah tolong ibunya siram pokok bunga? tak pernah nak try suka dengan hobi ibu sendiri. mungkin sudah berkeluarga hobi itu akan dipupuk? mungkin! berdoalah!

jangan tipu. buah inilah yang koma berebut & bergaduh adik beradik sebab berebut naka makan buah ni masa kecik-kecik dulu. aku leeetttuuuw!









kat bawah ni plak antara pokok2 yang aku sempat snap dekat FRIM, kepong. masa ni ade projek komuniti. so, terpaksa la den menjerit2 bila pacat gilakan darah manis aku. masuk kuar hutan da sinonim. trauma den! tapi bila difikir balik, do better, easily i'll get A. den its proved!!




aku suka dengan apa yang aku snap. so aku SS je. layan. haha



last but not least, yang ni sumpah aku edit. kan aku SS. K, bye.


taken by  myluvlygadget finepix f80exr


sila like banyak2! www.tips-fb.com

1 comment :

E'in said...

ade bakat jadi photographer nie.. hehe

Related Posts with Thumbnails