//

Monday, December 31, 2012

membebel untuk kali yang terakhir


assalamualaikum

dan salam sejahtera ^__^

ada beberapa jam lagi untuk tunggu dan lihat fireworks masa midnite nanti ditengah2 ibu kota. 
so, when people talk about 2013, the great moment for me on 2013 is i will finish my studies on june. insyallah. sebetulnya. aku takde story pon nak dikongsi. hidup ku sepi. sesepi seperti hari2 yang berlalu. wah gitu amek kau. so, aku dah decide nak merapu je untuk entry ni supaya aku bleh berletiakk panjang2. hehe. 

sejak 2 menjak ni facebook aku kena hack ke apa aku pon taktau. berpenat lelah aku cari solution. gilak ah fb. ni la risiko bila guna. ak rasa down. tak jadik nak study. rasa nak delete fb. n rasa macam2. aku tak suka privacy aku orang geledah macam tu je. aku guna fb bukan untuk menunjuk2 supaya satu dunia taw aktiviti aku tiap2 ari. aku guna pon untuk kemudahan aku. group discussion memang menjadi keutamaan. pendek kata keutamaan aku untuk berdiskusi dan mengetahui sebarang update terkini untuk course aku je. yg lain2 untuk connect dengan kawan2 n families aku yang dok jauh2 je. dats all. so, klau korang memang fanatik giler dengan fb ni terima la risiko untuk dihacked oleh insan yang tak bertanggunjawab ok. be happy je. sekarang aku da chill semula. hehehe.

dan yang kes2 kene hack dengan kawan sendiri tu, pendek kata kita tak log out fb, n kawan2 yang berspesis nakal sikit mula la tulis status kita macam2. contoh: aku nak kawin dengan orang kaya. haha. so, solution yang paling tepat adalah post balik dan cakap aku kena hack!!! huh. ataupun hack balik kawan tu. ye dak? haha bukan aku la tu. kalau aku buat macam tu aku ase aku pon macam budak2. tak matang kot. solution yang terbaik bagi aku maafkan je la si kawan tu. kalau kita tak balas, nanti dia akan segan n takkan buat lagi. ye dak? haha aku pon taktaw. taktaw aku merapu ape. so sad.

ok dah2 la tu. ni aku nak gtaw memang feveret aku godek2 video. haha. selalunya music video kot. dah jadi habits. orang lain kalau nak buat playlist lagu ke hape misti download je mp3, aku mesti kena download MV. haha. so, bila aku tengok balik runningman episod 106 yang guest heroin drama rooftop prince, han ji min yang dalam episod ni mission dia nak cari true love. so, memang kena romantik2 la. ost untuk episod yang ni pon memang memang romantik habis. nak taw tak? deli spice chau chau. best woh. sebenarnya kalau dengar pon bukan best sangat lagu ni sebab vokalis dorang aku ase tak power pon suara dia. cam biasa2 je. tapi pelik kenapa lagu ni buat orang macam lentok je dengar? tapi tak dinafikan band ni memang power pon kat korea. lagu ni pon yang part paling best time bila dia sebut:

nowi moksoriga dul ryo nowi moksoriga dul ryo
 i hear your voice 2x


yang buat lagu ni best music dia sendiri. cara dorang bawak band dorang. sebab kalau nak ikutkan dorang nyanyi besa2 je.  ini just opinion aku je. part yang ulang banyak kali tu la jadi sebab utama kenapa orang suka dengar dan nak ikut sama2 nyanyi.


kalau korang ingat agi lagu gadisku dalam koma memang iras2 lagu ni la. music best. cam sedap je layan. tak puas2. tapi orang yang bawak lagu tu bukan best pon. tak pecaya dengar la sediri. lagu ni waktu sekolah dulu femes la. dengar dorang jamming lagu ni best jugak. music je lebih. suara hampeh. haha.



yang part best nak ulang2, gadisku dalam koma seriuskah keadaannya.. tu je kan buatkan lagu ni so special. hehe




jom nyanyi sama2
TonightWe are youngSo let's set the world on fireWe can burn brighterthan the sun

k la aku tak nak merapu lagi. ni yang last aku membebel untuk tahun ni. aku janji ok. bye2

sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails