//

Monday, January 24, 2011

walau sakit tapi kamu A+

seperti yang dijanjikan di entry ini, teha dah uplod gambar2 hott terbaru dari ladang.. layan je la ea gambar2 gedik kitorang. hehehe. kena update cepat2 sebab jaring wifi ukm tengah laju sekarang. laju yang aku maksudkan macam engkau yang tengah jalan terhinjut2 sebab kaki tersadung batu.. btw, aku tetap bersyukur dengan apa yang ade -__-

sampai dalam 11.30 pagi pada sabtu minggu lepas. setelah membuang waste product sume, masing2 cuak nak tunggu ice skating dibuka after rehat. terjumpa junior mase dekat skolah faris dulu. yang luckynye dapat jumpa 2 orang junior berlainan jantina tengah masyuk bercinta. si pompuan sengih2 macam kerang bussuk! si lelaki buat2 cool. nape kantoi ke dik? sedap je ko peluk "suami" ko ea ? eh2, suami kan boleh peluk nape nak dikecoh ? hahah watteber!

motif ? bg lawa..

kate engkau untuk safety makenya diharamkan mengambil gambar gune kamera sendiri ? motif2 ? sory ye bang melanggar hak asasi manusia sejagat -_-

dorang teror.. aku ? teror will be :)

rehat after lebam2.

mencari semangat yg hilang. huhuh. tapi aku dapat berskating dengan enjoy selepas 5x rehat

makan di kenny rojers. menanti dengan sabar pada pukul 4 petang. huhu baru nak lunch

muffinnye sangat marvellous. crispy diluar, moist didalam. rugi tak cuba. terbayang2 sampai hari ni. -_-

ppergghhh.. variety of choices.. like heaven

marsh potatos yang lazat dan umpphh... salad fruit pon fresh, terbaik dari ladang !


aku order ini juga. garlic bread hanya RM3.99. rangup beb rangup :) ini memang feveret aku le.

ini icecream muffin submarin. ade 3 rase coklat, strawbery dan vanilla.

share aje 4 orang :)

barang mahal wajib dihabiskan sehingga menjilat ibu jari

nah amek engkau !

awat tak puah hati ka niza oii..?


till then, bye dears ^_^
thanks for reading this entry
sila like banyak2! www.tips-fb.com

9 comments :

Mag said...

blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
 10 kesalahan penggunaan Facebook
Melayu, disco dan masih dara?
Maafkan saya wahai Nuffnang
Saya hampa dengan blog sendiri
Cara Mudah memikat WANITA (hanya untuk lelaki sahaja)
Teknik yang mungkin anda tidak tahu untuk Turun Berat Badan!
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Mari lah ROGOL saya!

Pendekar Berkuda said...

herm...

cara yang salah untuk mempublishkan entry..

kalau diketahui oleh JPA...

pasti akan effect kehidupan anda...

dan boleh jadi isu juga...

sebabnya... entry ini terang-terang mempermainkan tujuan sebenar kegunaan biasiswa JPA...

pendekar harap..ubah tajuk tu...

juga buang semua perkataan JPA di dalam entry ini...

ini teguran ikhlas...
demi kebaikan anda juga...

::melur:: said...

magrib: tq folow. keep in touch :)

pendekar: timekaseh atas teguran tuan hamba. :) iAllah akan diperbaiki..

Nurul said...

wah blog ni sgtlah cantiknya! huii naseb baik abes makan. Mahal tu!

Macam-macam :)

Kotak Hati said...

beznyer dia... mau try gak men tu!!
hehehee... (^_^)

Qib said...

heh
comelnyer gloves tuu =)

|How to have a MIXED baby?|

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts with Thumbnails