//

Friday, April 19, 2013

openya aku dah kahwin..hikhik



Assalamualaikum..wbt

salam hujung minggu.yeay yeay. memandangkan malam ni malam hujung minggu, memang la masa diluangkan untuk berjimba-jimba ya. hehehe.

sejak dua menjak ni kira dalam seminggu 3 minggu ni kerap sangat kakitangan hospital yang saya praktikal, memanggil saya dengan panggilan 'puan'. agak sentap disitu memandangkan saya memang anak dara pakcik napi. tak pernah pakcik napi buat kenduri untuk anak dara dia yang sorang ni. so, bila staf2 panggil dengan panggilan tersebut memang la sentap. yela, pergi follow-up patient dekat icu sengsorang, mula la panggil aku dengan 'puan'. 

helo, tak boleh ke stat panggil aku dengan panggilan 'cik'. pastu kalo aku dah kawen mesti aku jawab balik, "saya puan ya". cceh saje nak naik darah orang. mana taknya, semalam sorang yang panggil puan. hari ni dekat hukm 2 orang panggil aku puan. memang muka aku ni muka orang dah kawen ke? omak!! tolong la den..huhuhu



memang muka macam ibu dalam pantang eh?
patotla.. takpela aku reda & pasghah. dah tua openya aku ni.hukhuk


sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails