//

Thursday, March 4, 2010

♥HEPY 20TH BIRTHDAY ♥

pejam celik pejam lagi n celik balik
alhamdulillah...
dah 2 dekad sudaa aku masih di bumi Allah..
aku sudh meningkat dewasa
udah tua..huhu

mau say bye2 masa dulu2 :

zaman kindergatenku

~ men masak2 n pondok2,men kejar2 ngn kwn2

~ jadi cikgu kt my bro n sis..wlopun dorang x nk dengar benda yg aku ajar
zaman primary school
~ kena rotan ngan btg kerusi kt cikgu akibat terlalu nakal n salah mengeja ABc
~ abah dukung aku nk pi skolah time bnjir..huhu
~ abah tolong buat homework..heee
zaman highscool
~ men kejar2 ngn waden@mentor,cik paridah..huhu
~kantoi ___
~ kwan2 farisian yg ngetop..
~ the best batch fivers eva..
~ n ngetop batch dalm kes tuuuut
zaman pra-u
~ disumbat kat kmk
~ strugle tok pspm..huhuhu smp demam las paper bio


terima kasih buat umi n abah yg masih menyanyangi aku walopun aku nakal n x dengar kata,
degil memang sekali..huhu
aku akn terus berusaha tuk menjadi seorang anak yg taat n berbakti kpd kamu..
aku syg kamoo...umi n abah
...

the 1st person dat wishing on my bufday
..ABAh..
cayang kamoo...

n to all my frens
kawan2 seperjuangan
n teman rapat
kamsamida..
stil remember da date of 28 feB

juz appreciating them
to make me happy
on my day :luvly card,korang sgt kreatifanakku yg cumEL~

tq jannah..kiut..

tq rumateku..cyg kamu~
ila n ain..codap mini cake kamoo

jannah,mira,kari,anim,niza,saida
thnx...
cyg kamoo...

Hadiah terbaik:

Kepada kawan - Kesetiaan

Kepada musuh - Kemaafan

Kepada ketua - Khidmat

Kepada yang muda - Contoh terbaik

Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.

Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan

Kepada manusia - Kebebasan




sila like banyak2! www.tips-fb.com

2 comments :

@fitridzulkifli said...

happy birthday!





http://fitridzulkifli.blogspot.com/

teha said...

thnx..da belated daa..

Related Posts with Thumbnails