//

Friday, April 23, 2010

getting crazy with NEW SHOES


hoooyyyeaahhh!!
aku beli kasut baru ag..memang puas hati! da lame nak tambah collection kasut..so, sekarang aku ada 2 pasang kasut..hu3..baru 2 pasang..xpa nanti kite tmbah lagi ye..skang bajet da kong! he3..kena tggu sem depan lak..wutever! tp, yg pasti kasut aku jauh lebih cantik dari kasut d atas..itu hanya sekadar gambar hiasan..he3..saje tak maw publish..nanti tak surprise laa..tyme bli dengan bermurah hati tuan punye kedai ajar aku cara nak ikat kasut paling stylo r..wahh...teruja coz da pandai skang!he3..emmm ikat tali kasut yg biase i reti ok..biase la nak laku kedai mesti pandai layan customer kan..lantak la asal aku puas ati sudaaa...cantek giler r..tyme buat aku macam ciput..lambat..amoy tu buat cepat giler tapi dia tunggu aku n sabar ajar aku yg tengah merangkak2 tuu..

ase ni last aku shopping..nak save bajet..hu3..sedey3..tyme last aku shopping after exam epid..giler r teha ni..exam tak habis ag terus shopping..hu3..enough2! tak baik membazir duet..control2 la ciket..nanti duet habis melopong r..memang pon skang duet maken lesap..kira2 tak taw lesap ntah kemana..

aku jugak suke cari shawl yang lawa2...nanti nak tambah collection ag..caiyyyokk teha..
ape2 pon teha memg giler shopping..
hu3
.
.
.
.
ilysm kashut ucuk2ku!!

sila like banyak2! www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails