//

Sunday, December 26, 2010

sedang menikmati keropok lekor ^^

kusyuk giler dok berBW ke belog2 yg bertuah, tetibe tok, tok, tok pintu bilik diketuk..adeh..potong stimbot betol la..tok tok bunyi agi..dengan malas aku bukak pintu.. 

wahh..ko da balek anim..he3..kat tangan dia ade sebungkus barang yg dibalut dengan paper buruk..he3..aku da agak misti kopok lekor..yyyihhhaaaa! akhirnye dapat makan kopok lekor!

act, anim p terengganu..ade keje kolej.so aku kirim r..da la beby dalam perut aku ngidam nak makan kopok dari tganu..bertuah ko beby..hihihi

cedap..cedap..kopok lekor feveret aku tau tak..!!..dah lame fmily aku tak balik kmpung kat tganu.so, tak ley beli kat gerai tepi jalan...huk3..kire da lame la tahan ngidam..

ditemani dengan lagu2 feveret dari lappy aku, cuaca mendung dan tenang, aku sedang menikmati kopok lekor..ade ummpp..sshhedaap! tepon abah nak menunjuk aku beli kopok tganu tapi tak angkat la plak..hampeh! mesti membuta kejenya..hujan le tu kat klantan..


harganye RM5. abaikan 5% deposit shj tu..ni bayar cash..he3..


nampaknye aku baham sowang2 la..jangan jeles..ehehehe..

sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails