//

Monday, December 27, 2010

aku blogger friendly

bangun awal seawal 6.30 pagi memang pengorbanan yang salah 1 yang besar pernah aku buat. ok fine tak bape bengang sebab solat subuh tak lewat agi untuk aku.

pakai sekemas mungkin nak p kelas walopun baju berkedut.. fine agi sebab aku tak suka iron baju..har3..

breakfast nasi goreng kampung dekat kafe yang cekik darah macam dracula tu.. fine fine! mentang2 aku pokai sekarang sedap bontot hang je charge kat aku mahal!

adeh saket perut pulak..awal2 macam ni la perut meragam! grrrrr! tak suka membuang merata2 selaen toilet hostel aku! har3

kelas kol 8 sampai pukul 4 petang. tetibe annauce kelas kol 3 batal! yahooooo...! dot.com

kelas dah pukul 9. tapi dr. tak kunjung tiba... panassss!

tunggu sampai pukul 10. takde agi. sume angkat punggung dan blah!

pukul 11 kelas terapi diet, 2 jam..semangat berkobar2.. lecturer baru! tunggu sampai 11.30. tetiba dibatalkan. damn!!!!

rupe2 nye kelas ari ni memang kosong!! argghhhhhh! da la bangun awal!! panass3!

pergi cek duet kat aTm, kot2 la jpa dah masukkan duet.. lagi panass..! kosong tak bertambah pon..

tapi bile balik je hostel, hati aku berbunga bunga. tahu tak nape..???jeng jeng jeng.....


walopun aku ni cepat bengang tapi friendly tu tak ley dpisahkan..he he he..aku blogger friendly..!

 

p/s: aku tak suka update belog. itu masalah aku jd seorang blogger tak bertauliah. lebih2 agi weekday.. tapi kalo weekend i.Allah aku akan rajenkan diri  update belog.taun ni aku nak kerja keras untuk kuliah2 aku yg akan menjamin masa depan aku kelak..hu3 

sila like banyak2! www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails