//

Saturday, December 25, 2010

belog aku pon ade shoutbox...!


belog aku pon ade shoutbox, ade kau kesah..??har3..ok ni shoutbox kat belog aku..punye la cantek, kiut miut korang tak perasan..?hampeh..aku tak salah kan korang mungkin salah aku..tetibe 'emo' . sape suruh kasi orang tak tau!

aku paham nape ramai yg tak perasan.. aku hidekan kat tepi sebelah kanan..ala yg mcm korang2 edit la..just tak kasi tau je jerit kuat2 di sini, shoutmix here n bla bla bla. motif?? kalo namenye blogger misti tau la kan..itu adelah ruangan shoutbox kalo gantung 2 belah kanan..

after dis, tak yah komen kat entry if nak gtau just bw ke ape..nampak sngt tak alert..^^

aku gune cbox je..bukan shoutmix..so, banyak la korangnye..

ok..hepy 25th dec..hepy shopping ye..borong barang2 sale tu ingat gua gak wei..gua pokai giler..jpa tak bagi duet raye agi..hu3..nak ikot..!! -__-


sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails