//

Tuesday, February 14, 2012

miszmoja punye pashal !!!


~~~~~SOKLAN DARI MM~~~~~~


1. Dah makan ke belom?
HARUSLAH belom.. nak makan nasi ayam tapi takde orang nak buatkan untuk kita =(


2. Nak g korea tak?
HARUSLAH~


3.Minat Big Bang tak?
HARUSLAH~
berlimpah ruah MV lagu BBang dalam hdisk.can't wait for new album 2012.


4. Suke lelaki/pompuan macam mana?
HARUSLAH yang normal la. takkan orang gila.


5. Apa hadiah paling grand korang dapat dari orang tersayang?
masa nak masuk universitas dulu, terharu abah belikan lappy untuk aku..huhuhu


6. Cita-cita zaman kecik ape?
HARUSLAH cikgu.
zaman kecik2 kat umah ada papan hijau. selalu suruh umi bawak balik kapur dari sekolah. nanti boleh conteng2 dan ajar abang,abah,umi & kakak aku.dorang 'terpaksa' jadi anak murid. kalo tak aku nangis. hmm sungguh kejam!


7.Tempat "honeymoon" korang nanti nak dekat mana,sebab?
HARUSLAH KUNDASANG, sabah. tempatnya SUBHANALLAH cantik sangat2. macam melancong kat NEW ZEALAND.


8. Menyampah tak dengan orang gedik?
HARUSLAH. tengok mereka menyebabkan jiwa saya sakit. TOLONGLAH!


9. Ape bende peberet korang yang xleh nak "share" dengan orang lain.?
cara nak lepaskan kentut kott..ntah aku pon taktau.


10. Anda betul-betul percaya ke kawan baik anda?
selagi mereka tidak menjadi gunting dalam lipatan. =)


11. Kawan macam mana yang anda carik?
bila dia susah, dia cari kita, kita tolong. bila kita susah, biarlah dia yang ikhlas menolong kita =) bukan teman setakat bergelak ketawa sahaja.

sila like banyak2! www.tips-fb.com

2 comments :

misz moja said...

Ehehhee..xsabar jugak tunggu comeback Big Bang....BB fighting,nanti kalau dieowng buat world tour,kalau awak nak pergi HARUS panggil saya jugak~~

::melur:: said...

awak, awak sy x mampu nak beli tiket.
slalu sy tunggu ihsan orang yang mahu uplod ke ytube je.

Related Posts with Thumbnails