//

Sunday, April 29, 2012

short hairstyle part II


asalamualaikum pipel !

salam ahad
salam weekend

hmm.. hari ni baru aku dapat rasakan keindahan weekend yang agak memboringkan duduk terperap je dalam bilik ditemani lappy usang. sebab tu antara penyebabnye aku nak menulis entry ni kot. baru pagi tadi telah siap semua kerja aku yang bertimbun. orang lain sibuk nak balik cuti sempena hari buruh tapi aku tesis & program komuniti tak jalan agi. camano ni.. :((


pasal short hairstyle ari tu pon aku ade mention dalam 1 entry, yang aku suka bangat style kpop ni.. (short hairstyle part I ) biasakla retis..semua cantik2. tapi kenapa short hairstyle aku fan sangat. cantikkah? cutekah? aha aha 

yang part II ni pulak saje nak kasi korang tengok aku suka sangat dorang punye style. tapi ni retis asia je. retis barat aku memang kureng sikit. ramai je yang retis barat yang hot2 macam paris hilton, emma watson, victoria bekham dsb buat short hair tapi muka orang asia lebih cantik & lebih awet muda kot. HARUSLAH~
nak jadi pan asia pon bole. ni jes retis aku suka tengok ok! comel!



KIM SOEYEON
sape tak tengok cerita iris. drama korea termahal 2009 kot. kalo korang cakap dia tak cantik & tak hot dalam iris korang bole compare dalam cerita presecutor princess. tengok yang mana lebih howt hokeh!


HAN GA IN
kalo tengok yoo hee the witch kompem angau tengok heroin. howt! ppergh ramai kot suke hairstyle dia. sape tak suka angkat tangan? sesuai dengan muka dia yang agak cengkung tu.heheh




HA JI WON
dalam secret garden, hyun bin aku ase dia pon tergoda dapat awek comel tapi lasak. lasak dalam  skrip je ok. tapi dalam RM semua bende tak reti maen. kehkeh



AMBER
amber asal taiwan tapi pelik kpop jgak jadi pilihan. amber ni cantek kot. tapi ala tomboy siket. tomboy2 dia pon dia kelas dancing & rap. ko hado? semua member dia dalam fx feminin kot, dia sorang je cam laki. misti jiwa kental gile. semua lagu dorang best. aku suka. 'hot hot summer hot hot summer'





ttu ddia orang mesia kita. comel!
'tuhan tolong lembutkan....'


hmm selalu puji dorang comel. kat kaum sejenis plak tu. don worry saya tak berapa suka nak puji lelaki comel, puji lelaki hensem adela. sebab tu puji pompuan je. jangan pk lain suda. sebenarnya aku pon suka nana af. tapi pic dia kat google agak seksi malas nak sakitkan hati letak dalam blog aku yang suci ni. suka tengok nana dalam super spontan. semalam baru download super spontan ep 5 yang latest punye. gelak sampai tak bunyi aku masa tengok zizan dalam game pengarah musik video. kelakar habis! beruang comel pon best gak dalam game dikir spontan. ko tibai je ea johan cakap loghat klate. huh! nak cakap pro klate cari aku johan, aku ajar. kehkehkeh.

sekian..


sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails