//

Friday, November 5, 2010

panas!! gara - gara student minat lecturer

 ni kesah benar..gua sediri alami..n gua nak share kat cni..betol betol tak tipu..ni gua punye penulisan..tak ciplak mane mane..ok back to story gua..ekceli bukan gua yang alami..maksudnye bukan gua minat lecturer gua..lecturer gua da berumur la..secara tidak langsung kehenseman pon kuwang da..da jatuh saham! kah kah! not my taste! tapi kan story gua ni memang ade kene mengena ngan budak yang minat lecturer...

ok ok..gua stat citer..lebih kuwang 2 minggu lepas kot gua ade tuka profail pikca fb gua..biase r boring asyik tengok gambar lame je..gambar tu kira panass gak r..2 3 ari lepas tu gua de bukak fb..cek home pe citer hott kan.. tapi yang menarik minat gua nape ramai pompuan add gua nih? minat gua ke? common on la gua jenis straight k.. no belok belok..tak kenal lak tu..ok langkah seterusnye gua cek la wall dia..profile dia..gambar dia...ok la kan cam bukan fake profile..memang tu fb dia..ok la..then gua approve r..nanti dia cakap sombong plak..

owh cop cop..gua was was balek..nape ngan minah minah ni..gua p balek fb dorang..cek info dorang 1 by 1..alamak student bro gua openye..tengok unibercty dorang..kist..sme spelling ngan kiss kan..sesape yg kenal kist bagus la..kalo tak kenal cari kat mr.google ye..untuk mengelak dari sebarang masalah di kemudian hari n malas nak terlibat ape ape kemusykilan gua remove fren..he he he..sori mori ye akak akak n adek adek sekalian..bukan gua sombong taw!


ape la korang ni.. mesti terkejut kan wol fb bro gua ade gambar pompuan..aku le tu..tapi kan tu mahram gua la..kah kah kah..jangan jeles! n korang jangan jeles coz lecturer korang yg korang minat, klakor n slalu buat joke dalam kelas tu da nak kawen da..n awek dia pon cun..merangkap kakak ipar gua..

'

'

'

'

gara2 gambar panasss!

bro gua, halim namenye...

sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails