//

Friday, September 30, 2011

kawan - kawan saya pon pandai masak juga. tak caya? udah..

malam ni kan malam yang paling cool berbanding malam - malam yang lain sebab esok kan weekend... weeeee ! so, daripada buat perkara yang tak berfaedah, lebih baik aku selaku blogger yang tak bertauliah ni update entry baru ! -__- ekceli takda idea sesangat ni. wuwuwuw ! tapi nak share somting yang memang enjoyable ! dat's why aku 100% tak menyesal apa yang aku involve sekarang. sebabnya kat sini lah bermula segalanya..........


dari tak tau basic at last tau cara nak masak yang simple2
dari masak yang simple2, masak dalam kuantiti yang banyak untuk dijual
dari dah pakar masak, create plak menu yang lazat hingga menjilat ibukaki macam kat bawah ni...

homemade cooking by my kosmates n include me la. heeee..

1. MENU INDIA



2. MENU CINA



3. MENU BARAT



4. MENU MELAYU



semua tengah sibuk discussing menu masing2. bukan senang nak masak menu ikut berat, kalori dan exchange portion yang betul. sebab ia melibatkan pengiraan formula yang sangat unik. kalau nak tau camane begitu uniknya formula ni, kena la involve sekali. hev fun la, aku sendiri jamin. tapi disebalik happiness tu perlukan pengorbanan dan kepahitan kan..baru la bole sukses ! ahaks

sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails