//

Saturday, September 24, 2011

INTRO

assalamualaikum



memandangkan agak annoying disini, terbit rasa malu tapi ditebalkan muka sedikit dapatlah aku mengisi sedikit masa terluang yang ada ni nak tulis entry. 1 malaya pon dah tahu aku tak tulis apa-apa kat blog aku ni dah beberapa bulan dah. >__< bukan apa rasa malas yang agak optimum ni, so takpelah cukup sekadar aku tak miss bukak beautifulnara cukup dah kan.



ni jes intro je sebab no interesting story nak share. banyak tapi entah nape 1 harem pon aku dah lupa..sekarang ni pon hidup tunggang langgang. tapi alhamdulillah tengah2 tenat ni aku dah selesai megerjakan ibadat puasa 6 hari ni. naseb baik sempat!



oh lupa aku dah 3rd year..maksudnya ada 1 year agi. lepas 1 year tu boleh la ready2 nak masuk minang aku. >__< (wth)


k la bubbye people !


sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails