//

Tuesday, August 10, 2010

attention to geng bloggers!

t.e.h.a nak wish selamat berpuasa kepada warga malaysia,esp kat geng bloggers n semua yang seagama tak kira di mana sekalipon anda berada..

semoga ramadhan kali ini tempuhi nya
dengan penuh kesyukuran
kepada yang Maha Pencinta


*dah wish da ni kat korang..so,pas ni jangan ngungkit teha tak wish kat korang lak..siap ngan bagi kad agi tu..ok la kan..


sila like banyak2! www.tips-fb.com

7 comments :

diraja22 said...

sama2 lah kita mengimarahkan bulan ramadhan dengan amalan..

Zulfahmi Abidin said...

fahmie baru blajar puase.so klu ade tinggal2 tuh takpe kn?^_^

::fatihahanapi:: said...

insyaallah....
:)

::fatihahanapi:: said...

fahmi: suka sangat kenakan orang.. takpe2..

emm..tanya ustaz la..tak reti teha nak jawab

fafa_tein said...

akk ad cuti tiap2 bulan
so akk blh excuse la stiap blan
jgn mara ^__^

Zulfahmi Abidin said...

alah.mane ade fahmie kenekan org seh..ape lah...kan nak ucap selamat berpuase...ape salahnyer an an.klu tak org lain tak bace..hehe

::fatihahanapi:: said...

fahmi:he3...xder pe lah..enjuy ur fasting la eh...

fafa_tein: opcoz..im proud to be lady..ahahahaaha...

Related Posts with Thumbnails