//

Sunday, August 8, 2010

saya suka kelas raba - raba

salam.. ini entry pasal kelas raba - raba..bunyi pelik dan tidak sopan tapi inilah kenyataan..bukan sengaja maw merapu kat sini dan buang tabiat..baru minggu lepas masuk kelas raba - raba.syok sangat2 dapat "meraba"..jangan salah faham. teha baru je mempelajari teknik - teknik mengukur lemak tubuh kat lab antropometri minggu lepas. stil tak bape mahir lagi..hu3..

from yahoo search :
ni la alat nak ukur lemak kat body kita..namanya skinfold.sesapa yang sangat sensitif dan panik ngan lemak kat badan tu,leh la suruh teha ukur lemak korang..jangan segan - segan ea berkelakuan seperti gambar atas tu..
yang ni lak nak ukur panjang acromiale - radiale

ni nak ukur waist korang ler...
ukur gluteal hips..

baru korang taw betapa banyaknya lemak yang menjadi harta karun milik korang..kalo tak buat test camni tak taw la kan korang ni juara kumpul lemak..kan dah kata kelas raba - raba ni syok habis buat kami pelajar pemakanan dan dietetik..
sila like banyak2! www.tips-fb.com

5 comments :

Wan Haffiz said...

woit2..ape ne main raba2..huahua

::fatihahanapi:: said...

kne cari posisi tulang r..bukan saje nak main2 ea..jgn jeles apis...hahhahaha

PinQib said...

hee.. seksii meksii auuww




Latest entry. Mai la singgah. 
Harap satu keluarga lu kena kencing manis!


Jejaka hot posisi kurang panas


Tolong (-_-“)

alibukansetan said...

teringin juga diraba... (diukur lemaknya laa...) heheh

::fatihahanapi:: said...

pinqib:memang seksi....euwww..emm ada berani???

alibukansetan: aku taw ko bukan setan..he3..bleh je nak d"raba"..

Related Posts with Thumbnails