//

Tuesday, October 12, 2010

10.10.2010 catat sejarah - malaysia book of records - cabaran jom silat - silat pusaka cekak hanafi malaysia


~dari keratan akhbar~


~snap sepanjang program berlangsung~


rehearsal perdana pada pagi hari dan berlarutan hingga matahari tegak di atas kepala



banyak dugaan berlaku.contohnya masa tengah feel 100%,concentrate buat demo masa rehearsal last tetibe elektrik takde jap..kecoh...walopun dugaan datang tapi segalanya dipermudahkan oleh yang Maha Kuasa. di tengah2 panas terik tetiba hujan turun renyai2 dan bertukar mendung. dari panas membahang baik hujan kan...??at least kurang burn kulit aku..he3.
..
....kami para pesilat ukmkl...bangga bersama unifom sediri punya..wahaha..*sight*
bersatu teguh,bercerai roboh!




dataran merdeka..tempat paling ideal untuk mengabdikan diri di samping bangunan sultan abdul samad yang gah itu..^^



ouwh..sangat mencacatkan suasana harmoni..tetiba muncul mambang pakai tengkolok muncung kat blakang..

ini barisan aku..selaku penanda baris aku berada di tepi sekali dan menjadi tumpuan orang ramai untuk diabdikan dalam kamera masing2..huhuhuhehehe

tak taw buat pe tu..mengelamun kot..boring tahap kronik tunggu yAB berucap yg entah ape2 politiknye..


habis demo..nyanyi lagu keranamu malaysia...ayuh kibarkan sekuat tenagamu..ayuh!

muka aku tak ley kontrol nak bergambar..maaf ye...segalanya berjalan lancar..dan kami sangat gembira..Alhamdulillah

aiskrim buat penahan lapar perut aku..he3..
sila like banyak2! www.tips-fb.com

2 comments :

peaNut said...

best la tgk korang dpt join aktiviti2 cmni...msti best kan....peanut penah blaja silat lincah sebelum ni..pastu x praktik kan n xda wat latihan..terus dh lupa apa yg penah d blaja dulu..hehe

::fatihahanapi:: said...

best la dapat kumpul ramai2..tp kan memang btol la kte peanut kalo lame x praktis memang bley lupe..so,beramal lah dengan ilmu yg kita dapat.. :)

Related Posts with Thumbnails