//

Thursday, October 7, 2010

JIWAKU KACAU!!

bila usaha kita dan penat lelah kita tak di hargai. bukan nak orang sanjung tapi biar apa yang kita rancangkan bersama - sama berbaloi. bukan ungkapan terima kasih yg aku dambakan tapi cukuplah sekadar senyuman untuk hargai apa yang kita telah korbankan segalanya sebagai kerja bersama..

kita nak paham orang boleh,cuba selami hatinya.buat hatinya senang dengan kita.tapi tak tentu orang akan paham kita seperti kita cuba memahaminya. mereka tak sedar pon yang mereka melukakan hati kita ):

but i still believe in one.. setiap apapon yg terjadi mesti ada hikmah di sebaliknya. hanya Dia saja yg Maha Mengetahui.



lega 1 dah selesai.tp ada lagi.huu

sila like banyak2! www.tips-fb.com

2 comments :

Artech said...

Salam, fatihah....nie aku tuloh. Aku follow doh blog mu...followla blog aku jugok.... sini http://media-seeker.com

Nuffnang payoh ley duit... tgk manga ads atau affliate Raja Kamil kt blog aku..huhu.

Gyrospheres said...

nnti aku add mu kt friends links aku..

Related Posts with Thumbnails