//

Friday, October 15, 2010

oh GoD! let me finish it first...

storyku semalam...penuh dengan dugaan..fud intake punye fashal...
asignment yg akan aku ingat sampai bile2...hu3..60 pages, is not easy work ok...
seharian aku mengadap lappy..sampai tulang belakg pon saket..terbongkok2.huh!
nak paksa gak siapkan..yela..due date hari ni..sambil buat sambil nangis...
nak siapkan walo camane sekalipon..
aku tido dah lewat daa...
hari ni ade inteview..tp tak prepare pe2 agi...tp aku da tak larat..ase cam nak demam..huhu..
tp Alhamdulillah...fud intake assessment aku akhirnya siap gak 60 pages...
n hari ni selamat aku antor kat opis dr norimah..he3..
tinggal asignment prof ismail dalam 60 pages gak n analisis makanan punye repot je yg xsiap agi..
n then merdeka!! x nak ingat pe2 agi sal asignment yg omg banyaknye...
stat balek cuti raye sampai la ari ni kitorang kalot menyiapkan berbagai2 jenis asignment yg datang...
yg nak aku fokus sekarang ialah EXAM!...

ok yg aku tak ley lupe...paksa gak diri bangun awal...
nak prepare cket sal inteview BI...35 marks...banyak tuu...no exam final,,kene la buat betol2..
n as usual..when i get stress n not getting sleep enough, i vomit again at early morning..it is not like i purge it but bcoz of stress! sejak dari bangku skolah menengah agi...ase pening n nak muntah..hu3..
badan memang x larat giler...habis elektrolit kat badan hilang..lembik je! ase nak postpone minggu depan kalo boleh..
n then perut ku memulas-mulas..saket..!sama saket masa aku nak amek paper pmr dulu...saket berlarutan sampai ke pagi...n terpaksa bawak minyak angin masuk dewan..saket yg tak ley dok tegak kene bongkok badan untuk tahan saket..n saket ni xde kene mengena dengan perempuan punye masalah...hu3..
time tu hanya mampu berdoa je segala urusanku di permudahkan...

aku pakse gak diri aku menelan roti walopun masa tu x ley nak telan pon...takde selera..yela perut saket..
tp alhadulillah!masa jalan nak ke kelas...perut x rasa saket pon...
Allah makbulkan doa hambaNye..amin...

n segalanya berjalan lancar masa inteview...aku dapat jawab dengan baik soalan yg di tanye...
thanks madam laila..teacher yg paling spoting pernah aku jumpa..he3..amin....
sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails