//

Monday, October 4, 2010

blog yg simple dan fresh

sejak sekian lama aku mendamba sebuah blog yg simple dan fresh. sekarang baru berhasil. blog yg simple aku takrifkan dengan background black brick wall dan template pink kegemaranku. tak suka berserabut dengan gadget yg bersepah - sepah tanpa tujuan. memberatkan blog aku ada la.

sesuai dengan usia aku, aku mahukan blog yg seperti ini. nampak kematangan seorang blogger. bagi pandangan mata kasar blog aku cantik di pandang dan tidak berserabut. harap pengunjung blog aku dapat enjoy apa yg mereka lihat.

p/s: banyak cerita yg ingin dikongsi tapi kesuntukan masa membataskan aku untuk menjadi blogger sepenuh masa. tunggu cerita terbaru dalam masa terdekat, tapi tak boleh janji cepat atau lambat. ada masa aku update entry baru. maaf sangat - sangat blog aku sudah hambar. kurang pembaca dan pengunjung. sekian.


sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails