//

Sunday, January 16, 2011

gadis bertudung, tapi tak melaram


fuhh! tajuk kontroversi tu.. ok tak mau besar -besarkan isu ni lagi dah. dah basi dah kan, bak kata alexiaAqram. hehe. ramai blogger bagi pendapat masing-masing. dan aku tulis entry ni bukan nak bagi pendapat soal isu ni pon. dah lama sangat. kalo ada orang suruh pon, senang je aku cakap kita buat sesuatu berbalik la kepada dari mana kita datang, dengan berpandukan alQuran & hadis. jangan buat hukum sendiri. :) dah terang tang tang tak perlu disuluh kan kan.. ?
teha ade story baru nak citer nanti teha update lain ye dengan gambar2 sekali. ni 1 je gambar yang teha nak uplod sekarang. :)
tunggu tau!


sila like banyak2! www.tips-fb.com

4 comments :

saya_arief said...

powerpuff girls
;p

biella93 said...

hee . tak sbar nak bce entri tuh nanti :)

ghostwriter said...

mane.. manee... nk tgk sal isu nih!!!hehehee...^^

::fatihahanapi:: said...

kat cni xde isu ni.. kalo nak tgok p la belog lensa rosak :)

Related Posts with Thumbnails