//

Friday, January 14, 2011

header tercantik 2011

dengan ini diumumkan header terbaru dan tercantik tahun 2011 jatuh kepada:

belog fatihahanapi

hua3.. perasan! ok la tak mau gedik2 sini nanti orang tak sayang dan tak mau datang kat blog kita lagi. -_- baru je tukar header baru. header lama da benci tengok. comot! nak kasi tunjuk header lama pon dari awal dah remove dekar recycle bin. kalo yang selalu datang sini mungkin dapat ingat kot.  yang ini kemas lagi la dari yang lama tu. walopun tak cantik tapi aku puas hati hasil orang yang tak kreatif macam aku ni. ape2 jela. rasa semangat datang bila tengok header baru. hoyyeahh!



sila like banyak2! www.tips-fb.com

3 comments :

~fisha~ said...

cantik!! tolong buat kat kite satu!hehe

::fatihahanapi:: said...

thnks la..sy buknnye pandai fisha.kalo basic2 tu boleh la..hu3..btw, header kamu pon cantek juge..

PinQib said...

header awak da cantik da :) cunnn |Cinta SYOK sendiri|
montel comel

Related Posts with Thumbnails