//

Tuesday, February 22, 2011

seorang lagi sahabat ku telah pergi T___T

"kita bertemu kerana Allah
kita jalinkan ukhuwah melalui ikatan silaturahim semuanya kerana Allah
kita berpisah jua kerana Allah bukan...."

kerana itu aku redha ..... T__T


satu satunya kenangan bersama ketika tamat persekolahan di faris petra. kami bersama semula setelah terikat dengan tanggungjawab masing2.
tapi hanya tinggal kenangan. kita bertemu di saat2 kegembiraan menerima sijil spm masing2 di majlis graduasi bagi meraikan pelajar tahun 5.


kenangan tahun 2005. menghadiri rehearsal KOT, kejohanan olahraga tahunan di padang. yaa kami ber7. disaat masih ngam masih utuh menjalinkan kasih sayang sesama sahabat.


ini jugak kenangan tahun 2005. kenangan sebelum pmr. kami ber7 dan tetap 7. kalo dapat cam aku dalam gambar tu bagus la..


kenangan tetap tinggal kenangan. kami berpisah demi mencari identiti sendiri, halatuju hidup yang masih samar. aku ke utara ade yang selatan dan ade juga di negeri kami sendiri. sehinggalah tanggal 15 hb feb 2011 yang jatuh hari mulia junjungan nabi Muhd Saw meyambut kelahirannya. mimie akan pergi. pergi demi mencari ilmu. ilmu yang akan membawa masa depannya.

(ok stop ayat sedih n terlampau sastera ! fail !)

aku n mirah p klia antor mimie fly ke NZ. kalo x silap kat welinton kan mie ? amek tesel kan mie ?



walo hp mimie tak reti2 nak diam dia tetap layan kitorang. tak cukup masa. aku sampai dah pukul 7.30 pm kan mirah ? mimie nak berangkat dalam pukul 8. walo kejap takpelah nak buat cane. asal jumpe pon da ok! dalam sibuk dapat jugak ambil gambor ngan mimi. cam berebut2 nak ambil gambar asyraf muslim kan. dan terperasan jadi artis kan engko mie ? memang bajet r. uwwek !



the best n special scene : hug n kiss. mmmuahhh !


mimi bajet artis sebab before ni dia tak laku pon. aku pon tatau ramai giler nak amek gambar ngan dia malam tuu.. ooow baru teringat muka dia masuk tibi untuk audition mentor musim baru. semua orang kenal sebab dia orang 1st tersingkir. huahahaaa !


aini plak dok uk. canterbury christ church university kan cik ni aka cik putt ? hehehee. so pe cer skang tinggal 5. huhuu. dah la susah nak jumpa. harap2 lepas ni boleh lepak ber7 agi. rindu r ! T_T
aku sayang sume sahabat aku. harap kite dapat capai impian kita masing2, berjauhan tak bermakna berpisah kan ? dekat2 pon tak bermaksud bersatu kan kan ? nanti kite jumpa kita buat gosip agi.
kalo bab gosip tabik kat huda ! hahahaa.
bab kalot2 bagi kat aciq !
bab2 blurr bagi kat mirah.
mimie kalo gedik ok la
moja plak bab kiut miut dia la. u kan moja kiut !
cik ni bab sopan n lemah lembut memang ok. dats y kite panggil dia ciputtt !
aku lak bab menyampuk ok kot. hehehee.

p/s : tuntutlah ilmu walo ke negeri china.

thanks for reading dis entry ^__^


sila like banyak2! www.tips-fb.com

4 comments :

vielyns said...

Heheh tajuk macam suspen jer :D..Alhamdulillah, bukan seperti yang dibayangkan :)~ salam perkenalan yer..

mirah said...

ak bab2 blurrr!!..cittt!!hahaha
sbb ak inoccent,dats why la blurr..haha
rndu..=(

mirah said...

eh2 lupe nk ckap..follow la blog i..
i buat yg baru..ahaks!! ;)

Anonymous said...

hi, new to the site, thanks.

Related Posts with Thumbnails