//

Wednesday, February 16, 2011

special entry for all visitors !

salam maulidurrasul to muslims. dan salam sahabat buat pembaca blog ni. 2,3 hari memang bizi. ni pon just short entry je aku nak tulis. mood sangat2 down hari ni. bila orang yang kita hormati senang2 cakap kita kuwang hajar dan melemparkan MAKANAN didepan mata kita ? kenapa ? bukan ke tu namanya kuwang hajar. ok sory guys aku ter emo dan air mata mengalir agi. sedih sangat2. takpe la korang tak paham cerita. aku saje nak cerita, cerita yang tak habis biar korang tak paham. ok udah ! tak mau ingat lagi ! sakit sangat hati.....

ekceli, nak MINTAK MAAF SANGAT2 kat korang sebab aku tak jenguk blog korang kan ? tak folow balik blog korang kan ? tak smile kat shoutbox korang kan ??? kan kan ?? sori sangat bizi. jangan la cakap aku sombong k. nanti masa lapang aku jenguk sorang2 yg pernah datang bertandang sini. say hi hi kat korang. ok ? aku janji ! tapi sekarang tak boleh la......

p/s : bila aku cek google fren connect tu dekat korang punye pofile nape takdek link ? dah cane aku nak polow korang ? huhuhu. sile set up balik ok ! kalo tak pon tulis je siket kat shoutbox aku yang tergantung itu. bye awak !
sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails