//

Sunday, January 16, 2011

pencarian 10 blog tercantik pilihan blogger


ini kali ke-2 aku join aktiviti yang dianjurkan oleh faisal abdullah di belog beliau www.2dayblogger.com. kali ini beliau menjemput aku untuk join pencarian 10 blog tercantik pilihan blogger.
untuk join aktiviti ni faisal ada bagi syarat-syarat dan aku dapat rasakan yang belog aku lulus semua syarat tersebut..hu3
aku tak mengharap lebih pon untuk menang..sekadar masuk suka2 je..memeriahkan lagi pertandingan ni kan..belog aku korang boleh nilai sendiri cantik ke tak..kalo tanya aku confirm2 la aku kata blog aku cantik..sape lagi nak backup belog sendiri kan..hu3.
nak cerita konsep yang aku gunakan.. konsep belog aku lebih kepada penulisan tentang perjalanan hidup aku yang agak kucar kacir.. he3.. hala tuju hidup yang kadang2 naik kadang2 down..lumrah kehidupan la kan..tentang konsep decoration belog pula, aku sebenarnya suka sangat butterfly dan bunga..kalerful dan meriah. dats why belog aku banyak spesis buterfly..sesapa yang datang belog ini mesti rasa macam melepak ditaman bunga kan kan ?
aku bukan penggemar tegar kaler pink. tak! tapi aku suka bila menghiasi ape2 je dengan kaler pink. sebab kaler pink ade chmistry tersendiri. melambangkan kelembutan dan amat sesuai aku sebagai seorang blogger perempuan. pink kan lebih serasi dengan jiwa perempuan.. mane ade lelaki yang suka hias belog kaler pink betol tak ? macho hilang bai.. haha.. pasal widget2 kat belog aku, semua tu aku suka. ini hanyalah widget pilihan terbaik aku.. dan setiap satunya mempunyai function masing2. termasuk la gambar2 dengan quotes sekali. bukar letak sekadar suka2. aku nak pembaca paham ape yang dimaksudkan. itu sahaja.
kalo like belog ini jangan pandang2 saja. duduk dekat2 la. he3.. ok kalo like bolehla folow belog ni dan vote aku kat belog si faisal tu. tapi untuk vote belum bukak lagi. sebab si faisal tengah kumpul peserta sekarang. hadiah pon agak lumayan la. due date pada 28/2/2011. aku suka sangat2 tarikh ni. sebab the date will be my 21th of my birthday. wish me luck guys.

vote akan dibuka pada 1/3/2011. jangan buat2 tak ingat. buat reminder dekat hp, iphone, blackberry masing2 ok!
sila like banyak2! www.tips-fb.com

9 comments :

Qib said...

hehe bukan peminat pink tp semua pink yer
hehehe

good luck tauuu

|Cinta SYOK sendiri|

ayienchan said...

gud luck taw!comel blog (:

Faisal said...

thank for join =)

Anonymous said...

This is wonderful blog. I love it.

Anonymous said...

that is definitely what I was searching for, You have saved me alot of time

aliarosli said...

gud luck

datang buat spotcheck
tangah pikir nak vote sape 10 orang
jangan lupe vote saye sekali kat no 28 kump.2

Nurfarahana Abdul Aziz said...

goodluck tw !..blog cntik..pink2 gitu...

Nurul Aiman Ahmad said...

gudluck.. blog tercantik..:)

Temporary said...

Qaseh ni...tq ya singgah si comel.

Related Posts with Thumbnails