//

Sunday, March 6, 2011

ape yang best tema Red & white ?

::Night of Excellence::
majlis makan malam kolej tun syed nasir, ukm kampus kuala lumpur 2010/2011


rouge blanc fiesta... sori kat gambar salah eja la plak. aku pon tatau pe benda yang dimaksudkan. kalo nak tau gune mr google translator. translate bahasa latin tu ok !


perghh serba merah ! sakit mata dok tengok sume cekngah2 berbaju merah ! berreben merah ! berskirt merah ! bershawl merah ! bercekak merah ! berkasut merah ! bergincu merah ! perghh merah2 !

sangat tak puas hati. nasi dan lauk seciput je. huhuh.. ramai kawan2 aku tak kenyang. dah la ukm tu Universiti Kuat Makan.. padan la kalo tak kenyang. aku tak salahkan sekretariat jamuan malah katering sendiri. ko pk sediri la 1000 orang dowh !!! cane nak cukup ?maen ngan ramai orang ! yang pendatang haram pon ade menyelinap masuk. ( tak register nama).

majlis yang sepatutnye meriah, meriah lagi dari tahun lepas tu aku ase cam nak balik cepat2. dulu aku tak puas hati sebab tempat terbuka. siap pasang khemah kat bawah. dan aku le tu dok kat bawah dengan hujan rintik2. habis basah. sekarang tempat punye la superb dengan sound yang terbaik tapi aku boleh buat kesimpulan la.. segah mane pon sesuatu majlis tu tapi bila dah sampai 1000 orang dalam satu2 masa, ko bayangkanlah best tak jadi nye ? dengan meja dan kerusi dekat2 je. aku undur belakang terkena bontot orang. aku maju kedepan terkena..........er er.. aku ke kiri terkena bahu orang. kekanan terkena gak. adeh !! tak best weh.. dengan sume merah, naek pening den ! sepatutnye kale baju dah merah decoration majlis tak payah la merah gak kan kan ? tol tak kwan2 ?


queen of the night ! tahniah hana !! hehehee. cosmate aku tu.. bangga !!
tuannye cantik cam pemain sinetron indonesi je kan kan ? sori sudah berpunye...


dari view belakang. ni aku amek mase reheasal.


dari view hadapan. lampu lip lap haa...


aku dok kutuk2 pon kat atas tu yang bertungkus lumus aku ngan organisasi je. wahahah.. waloapepon kitorang dah lakukan yang terbaik untuk majlis night of excellence ! syabbas diucapkan ! yang pendatang haram dah tak boleh nak detect dah sebab ramai sangat. ajk bape orang je nak cover 1000 orang tu. tapi dah nama pendatang haram memang haram la korang ! maen terjah je. kalo nak datang tulis nama. ape susah ?

p/s : jangan pikul tanggungjawab kalo tak mampu laksanakan !
yup pas ni tak nak dah.. penatttttt !!!




sila like banyak2! www.tips-fb.com

4 comments :

Cik Pulau said...

uikk.. KTSN dah ea... Kolej Ibu Zain belum lagi.. lalala~ ^^,

::melur:: said...

yup..taun ni buat awal..slamat berdinner la ea :)

Pencinta IT said...

erm....rupanya ada blogger kt ktsn..kne wat geng blogger ktsn ni..haha

::melur:: said...

dah ade r geng blogger ktsn kt fb

Related Posts with Thumbnails