//

Friday, March 25, 2011

tahniah SBP faris petra !

wahh..tahniah ! tahun ni keputusan spm faris petra berpihak nombor 9.. tahniah adik2.. agak kelakar baru sekarang baru nak bercakap mengenai spm.. orang lain dok kecoh bape hari dah, aku baru nak kecoh hari ni.. ni gara-gara tengok blog cikgu aku la cikgu azmi..hehehe..dia yang update benda ni. kalo tak aku tak kau..heheh..tq cikgu..

sekarang susah nak amek tau hari ni keluar result spm ke pmr ke .. hahaha.. nak buat camane.. dah dalam familiy takde dah orang yang dok skolah lagi.. semua dok universiti. kalo tyme cuti sekolah lagi la.. tak tau.. tengok-tengok anak jiran dok p tangkap ikan. kenapa bebudak ni tak p skolah? dalam firasat aku 1 je, ni mesti ponteng sekolah..walhal cuti sekolah daa.. sama gak 2 minggu lepas aku balik kelantan. kawan-kawan aku sibuk suruh aku p beli awal2 tiket balik. aku cakap nape plak? bukan musim budak u balik pon.. rupe2nye budak skolah dah stat cuti, alamak kecoh p cari tiket. dan memang sah2 la ramai kat hentian putra. tak bernafas aku dek ramai laki tak hingat dunia merokok, kiri kanan plak tu....

ok dah melalut dah. apa2 pon tahniah adik2 sebab dah naikkan nama sekolah kita. cuma aku nak gtau 1 je walopun korang ranking 9 tapi kitorang ranking nombor 7 la.agagaga.. walopun kami batch nakal sewaktu ketika dahulu tapi result gempak ddohh... hahaha.. kes pelajar tahun 5 dengan cikgu2..perghhh sedih kalo nak ingatkan.. tapikan walopun kitorang dapat nombor 7, kira top 10 tu tapi bila naik matrik dan masuk u selalu lecturers kate kenapa batch kamu teruk sangat ni??? huh mengeluh2.. setau aku batch kitorang la batch ujikaji untuk ape2 pon. math dan sains dalam bahasa inggeris kitorang yang mulakan.. masuk u pon slides blajar masih tak tukar ke bi, sebab lecturers tak sempat tukar. so, guna yg slides sebelumnye..wallahua'lam..


sila like banyak2! www.tips-fb.com

2 comments :

fizalinolie said...

Tahniah juga diucapkan.. Hehe, apa2 pun awak, saya datang bertandang ikhlas untuk berkawan.. Slmt berkenalan dear =)

::melur:: said...

slamat berkenalan si akak comel :)

Related Posts with Thumbnails