//

Thursday, March 24, 2011

Ya Allah........


wahai angin masih sudikah kau bawa perasaan ini
biar ia berlalu pergi dan takkan kembali
bisakah aku pecahkan batu yg bukan sehari dua aku simpan
tapi dah berbulan-bulan lamanya..
bisakah batu yang berderai itu bercantum kembali.
agar kembali seperti dahulu
agar bersinar seperti dahulu
agar membawa sinaran kebahagiaan

aku merindui pungguk
tapi sayang hanya aku
aku menangisi dirimu tapi suara itu hanya aku
kenapakah bisa kau biarkan aku menderita ?

biar tangis ini akan didengar
biar kecewa ni hanya sementara
biar amarah tidak lagi kau kuasai
aku hanya insan yang mendamba kasihmu,perhatianmu
walau tidak pernah kau peduli
tapi aku pasrah sudah tertulis jadi begini
sudah tersurat aku menyalahi diriku
sudah tidak ade jalan bagiku
aku buntu mencari landasan yang betul
wahai KAU dengarilah rintihanku
aku tau Kau Maha Mendengar
aku pohon biarlah ia kembali seperti dahulu
kita hanya insan biasa
tidakkah kau sedar itu
aku salah aku mengakui
tapi kenapa hentaman bertubi-tubi kau berikan
tidakkah kau terasa apa yang aku rasa
ya, aku rasa ape yang kau rasa
tapi tidakkah kau terfikir kita sama-sama salah
kita sama-sama tidak sempurna
ya Tuhan aku sudah kalah mahu bangkit
aku sudah tewas dengan dugaanMu
ya Allah sudikah Kau bangkitkan aku dari jatuh?
aku ingin benar menjadi setabah nabi Ayyoub
aku ingin benar Kau pahami hatiku dan hatinya
agar kita sama sedar akan itu kesalahan kita
moga-moga Kau mendengar rintihan hambamu yang hina ini..
sesungguhnya aku berdosa aku bersalah....



sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails