//

Friday, March 11, 2011

hidup kembali aman sebab pembentangan tesis dah habis !

lama betol dok pk tajuk entry yang sesuai. dengan panjangnye nahh...hidup kembali aman sebab pembentangan tesis dah habis.. ape ? ape ? poyo je ko cakap kat aku ? amboi lawan tokei nampak.. suka ati la sebab saya terperasan budak final yer.. tak salah sekali sekala. 2 kali 2 kala tu yang salah.. sebab taun 3 nanti aka taun depan kitorang dah stat buat research and tesis. taun 4 da posting.. adeh tak perlu pon mention kat sini... tolong jangan kesah ! lari dari tajuk, so tadi kitorang da bentang kite punye research grup. nak cari boleh tengok dan cari "liew et al". we conducted bout sleeping quality n quantity with memory among FSK student of ukm 2010/2011. dan ini punye bukan real tesis, just olok2. betul ke ? olok2 pon aku penat kot menganalisis data yg aku sediri tak bape nak pandai guna software spss. dalam resume ari tu iya2 je kata pro gune spss. nampak sangat nipunye ! hahaha watteve !

so, this entry khas untuk menyelebrate sempena habis kerja tesis ! yehhhuuuu ! sebab dah penat da dok berdebar2 dok tunggu turn nak present so, bila da habis n selesai sume secara auto nye kelaparan bermula ! so, ape yg penting ? isi..... peruttt !!



decide nak makan kat low yatt. kat bawah sekali banyak food court dan sume makanan kat sane berpatutan, tak mahal pon. so, orang cam aku boleh la merasa.. kitorang makan kat kedai ape ntah yang aku tau kedai tu menunye berasaskan madu. banyak gak botol madu yang telah dipack untuk dijual. gambar di atas tu nampak scary je kan sorang2 walopun tengah smile. dalam ati nak tikam sorang2 je sebab terlampau hiperbolanye lapor ! alang2 dapat pisau bio la muka ganaskan.. ni dapat pisau sebab order chicken chop tak sampai2 agi. chicken chop dia memang sedap dan besar plak tu. dimakan dengan kuah rendang.. pelikkan ? serve ngan nasi lak tu..hehehe...yg penting sedap dan kenyang !

k la 2 gambar pon korang kate blog aku banyak gambar. loading berat la. lambat la. dah aku suka letak gambar, jangan r marah ! tak suka tau ! dah2 kite letak 2 gambar je, so stop2 la marah kat tuan belog ni ye. saya mintak maap ! tak maapkan dosaaa.....

thanks for reading this entry ^__^
sila like banyak2! www.tips-fb.com

No comments :

Related Posts with Thumbnails