//

Friday, March 4, 2011

UNDIAN 10 BLOG TERCANTIK 2011 DI 2DAYBLOGGER.COM TELAH BERMULA !

ini bukan kempen pilihan raya. ini kempen untuk menarik anda meng 'VOTE' blog pilihan anda. sekiranya anda rasa saya layak untuk di nobatkan blog tercantik 2011 boleh vote saya. jika tidak tak mengapa sebab kita mengamalkan sistem demokrasi. kalo awak suka awak vote kalo tak tak perlu vote.. senang bukan..

nak tau entry sebelum ni saya ada bagitau kenapa saya masuk contest ni. boleh baca, klik sini.

sesiapa yang telah vote saya, saya ucapkan jutaan terima kasih. sesiapa yang belum boleh tengok URL saya pada nombor 31 di sini. dan dekat bawah ade disediakan ruangan untuk vote sahaja. anda perlu klik sahaja pada fatihahanapi.blogspot.com. sesiapa yang tengah nak vote ape agi ? jangan ragu2 terus tekan klik ok !!


sila like banyak2! www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails